Panaszkezelés

Panaszkezelés

PANASZKEZELÉS RENDJE

1.) A Szolgáltató célja, hogy valamennyi megrendelést megfelelő minőségben, a megrendelő teljes megelégedettsége mellett teljesítsen. Amennyiben Felhasználónak mégis valamilyen panasza van a szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszát a következő elérhetőségeken jelezheti:

E-mailen: info@csodacsokor.hu

Postán: HUN-1131 Budapest, Göncöl utca 8. III. emelet 3.

3.) Az írásbeli panaszt a Szolgáltató -30- azaz -harminc- napon belül írásban megválaszolja. A panaszt elutasító álláspontját megindokolja. A válasz másolati példányát -5- azaz -öt- évig megőrzi, s azt a hatóságoknak felhívásukra bemutatja.

4.) További panasszal fordulhat a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatósághoz is:

Név: Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság Cím: HUN-1088 Budapest, József körút 6.

Levelezési cím: HUN-1428 Budapest, postafiók: 20

Telefonszám: 06(1)459-4800

Fax: 06(1)210-4677

E-mail: nfh@nfh.hu



Menyasszonyok

Vissza az elejére